Wtorek 22.10.2019 (diety)

Dieta standard:
Śniadanie: Ser biały, biała rzodkiew, ogórek, pieczywo
II śniadanie: Krem warzywny curry z płatkami chilli
Obiad: Bitki wołowe w sosie grzybowym, ziemniaki z pieca, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka ryżowa (ryż jaśminowy) z pieczoną marchewką, brokułem i kukurydzą
Kolacja: Korzenny chlebek dyniowy z konfiturą śliwkową i masłem orzechowym na rukoli

Dieta standard bez ryb i owoców morza:
Śniadanie: Ser biały, biała rzodkiew, ogórek, pieczywo
II śniadanie: Krem warzywny curry z płatkami chilli
Obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie grzybowym, ziemniaki z pieca, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka ryżowa (ryż jaśminowy) z pieczoną marchewką, brokułem i kukurydzą
Kolacja: Korzenny chlebek dyniowy z konfiturą śliwkową i masłem orzechowym na rukoli

Dieta dash:
Śniadanie: Ser biały, biała rzodkiew, ogórek, pieczywo
II śniadanie: Krem warzywny curry z płatkami chilli
Obiad: Polędwiczki drobiowe w sosie grzybowym, ziemniaki z pieca, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka ryżowa (ryż jaśminowy) z pieczoną marchewką, brokułem i kukurydzą
Kolacja: Korzenny chlebek dyniowy z konfiturą śliwkową i masłem orzechowym na rukoli

Dieta low gi:
Śniadanie: Ser biały, biała rzodkiew, ogórek, pieczywo
II śniadanie: Krem warzywny curry z płatkami chilli
Obiad: Bitki wołowe w sosie grzybowym, ziemniaki z pieca, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka ryżowa (ryż brązowy) z pieczoną fasolką szparagową, brokułem i kukurydzą
Kolacja: Korzenny chlebek dyniowy z masłem orzechowym na rukoli

Dieta bez laktozy:
Śniadanie: Ser biały b/l, biała rzodkiew, ogórek, pieczywo
II śniadanie: Krem warzywny curry z płatkami chilli
Obiad: Bitki wołowe w sosie grzybowym, ziemniaki z pieca, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka ryżowa (ryż jaśminowy) z pieczoną marchewką, brokułem i kukurydzą
Kolacja: Korzenny chlebek dyniowy z konfiturą śliwkową i masłem orzechowym na rukoli

Dieta bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Ser biały b/l, biała rzodkiew, ogórek, pieczywo b/g
II śniadanie: Krem warzywny curry z płatkami chilli
Obiad: Bitki wołowe w sosie grzybowym, ziemniaki z pieca, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka ryżowa (ryż jaśminowy) z pieczoną marchewką, brokułem i kukurydzą
Kolacja: Korzenny chlebek dyniowy b/g z konfiturą śliwkową i masłem orzechowym na rukoli

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Ser biały, biała rzodkiew, ogórek, pieczywo
II śniadanie: Krem warzywny curry z płatkami chilli
Obiad: Tagliatelle szpinakowe w sosie grzybowym z dodatkiem soji
Podwieczorek: Sałatka ryżowa (ryż jaśminowy) z pieczoną marchewką, brokułem i kukurydzą
Kolacja: Korzenny chlebek dyniowy z konfiturą śliwkową i masłem orzechowym na rukoli

Dieta wegetariańska + ryby:
Śniadanie: Ser biały, biała rzodkiew, ogórek, pieczywo
II śniadanie: Krem warzywny curry z płatkami chilli
Obiad: Dorsz pieczony przekładany szpinakiem, ziemniaki z pieca, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka ryżowa (ryż jaśminowy) z pieczoną marchewką, brokułem i kukurydzą
Kolacja: Korzenny chlebek dyniowy z konfiturą śliwkową i masłem orzechowym na rukoli

Dieta sport:
Śniadanie: Ser biały, biała rzodkiew, szynka dojrzewająca, ogórek, pieczywo
II śniadanie: Krem warzywny curry z płatkami chilli, ciecierzyca
Obiad: Bitki wołowe w sosie grzybowym, ziemniaki z pieca, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka ryżowa z pieczoną marchewką, brokułem i kukurydzą, dorsz ze szpinakiem
Kolacja: Korzenny chlebek dyniowy z konfiturą śliwkową i masłem orzechowym na rukoli, twarożek malinowy