Sobota 30.11.2019 (diety)

Dieta standard:
Śniadanie: Jajko w koszulce na sałatce z fasolką szparagową, pomidorkiem koktajlowym, papryką i pieczywem
II śniadanie: Zupa krem warzywny z ciecierzycą i patisonem
Obiad: Mielone z indyka ze szpinakiem, ryż biały, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka makaronowa z ogórkiem, mini Mozzarellą, pomidorkami koktajlowymi i prażonymi orzechami
Kolacja: Komosa ryżowa na napoju owsianym z musem melonowo – jagodowym i płatkami migdałów

Dieta dash:
Śniadanie: Jajko w koszulce na sałatce z fasolką szparagową, pomidorkiem koktajlowym, papryką i pieczywem
II śniadanie: Zupa krem warzywny z ciecierzycą i patisonem
Obiad: Mielone z indyka ze szpinakiem, ryż brązowy, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka makaronowa z ogórkiem, mini Mozzarellą, pomidorkami koktajlowymi i prażonymi orzechami
Kolacja: Komosa ryżowa na napoju owsianym z musem melonowo – jagodowym i płatkami migdałów

Dieta low gi:
Śniadanie: Jajko w koszulce na sałatce z fasolką szparagową, pomidorkiem koktajlowym, papryką i pieczywem
II śniadanie: Zupa krem warzywny z ciecierzycą i patisonem
Obiad: Mielone z indyka ze szpinakiem, ryż brązowy, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka makaronowa z ogórkiem, mini Mozzarellą, pomidorkami koktajlowymi i prażonymi orzechami
Kolacja: Komosa ryżowa na napoju owsianym z musem melonowo – jagodowym i płatkami migdałów

Dieta bez laktozy:
Śniadanie: Jajko w koszulce na sałatce z fasolką szparagową, pomidorkiem koktajlowym, papryką i pieczywem
II śniadanie: Zupa krem warzywny z ciecierzycą i patisonem
Obiad: Mielone z indyka ze szpinakiem, ryż biały, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka makaronowa z ogórkiem, Mozzarellą b/l, pomidorkami koktajlowymi i prażonymi orzechami
Kolacja: Komosa ryżowa na napoju owsianym b/l z musem melonowo – jagodowym i płatkami migdałów

Dieta bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Jajko w koszulce na sałatce z fasolką szparagową, pomidorkiem koktajlowym, papryką i pieczywem b/g
II śniadanie: Zupa krem b/g warzywny z ciecierzycą i patisonem
Obiad: Mielone z indyka ze szpinakiem, ryż biały, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka makaronowa b/g z ogórkiem, mini Mozzarellą b/l, pomidorkami koktajlowymi i prażonymi orzechami
Kolacja: Komosa ryżowa na napoju owsianym b/l z musem melonowo – jagodowym i płatkami migdałów

Dieta wegetariańska + ryby:
Śniadanie: Jajko w koszulce na sałatce z fasolką szparagową, pomidorkiem koktajlowym, papryką i pieczywem
II śniadanie: Zupa krem warzywny z ciecierzycą i patisonem
Obiad: Pulpety rybne ze szpinakiem, ryż biały, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka makaronowa z ogórkiem, mini Mozzarellą, pomidorkami koktajlowymi i prażonymi orzechami
Kolacja: Komosa ryżowa na napoju owsianym z musem melonowo – jagodowym i płatkami migdałów

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Jajko w koszulce na sałatce z fasolką szparagową, pomidorkiem koktajlowym, papryką i pieczywem
II śniadanie: Zupa krem warzywny z ciecierzycą i patisonem
Obiad: Placuszki kukurydziane ze szpinakiem na sosie kurkowym, ryż biały, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka makaronowa z ogórkiem, mini Mozzarellą, pomidorkami koktajlowymi i prażonymi orzechami
Kolacja: Komosa ryżowa na napoju owsianym z musem melonowo – jagodowym i płatkami migdałów

Dieta sport:
Śniadanie: Jajko w koszulce na sałatce z fasolką szparagową, pomidorkiem koktajlowym, papryką i pieczywem
II śniadanie: Zupa krem z ciecierzycą i patisonem
Obiad: Mielone z indyka ze szpinakiem, ryż biały, surówka z pekinki
Podwieczorek: Sałatka makaronowa z ogórkiem, mini Mozzarellą, kurczakiem, pomidorkami koktajlowymi i prażonymi orzechami
Kolacja: Komosa ryżowa na napoju owsianym z musem melonowo – jagodowym i płatkami migdałów, twarożek owocowy