Piątek 15.11.2019 (diety)

Dieta standard:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, mix serów, pomidorki koktajlowe, pieczywo
II śniadanie:
Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad:
Gulasz drobiowy na czerwonym winie z warzywami, kasza pęczak, mizeria na jogurcie naturalnym
Podwieczorek:
Kasza manna na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja:
Sałatka makaronowa z serem Feta, papryką i pieczonym kalafiorem

Dieta standard bez ryb i owoców morza:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, mix serów, pomidorki koktajlowe, pieczywo
II śniadanie: Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad: Gulasz drobiowy na czerwonym winie z warzywami, kasza pęczak, mizeria na jogurcie naturalnym
Podwieczorek: Kasza manna na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja: Sałatka makaronowa z serem Feta, papryką i pieczonym kalafiorem

Dieta dash:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, mix serów, pomidorki koktajlowe, pieczywo
II śniadanie: Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad: Gulasz drobiowy na czerwonym winie z warzywami, kasza gryczana prażona, mizeria na jogurcie naturalnym
Podwieczorek: Komosa ryżowa na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja: Sałatka makaronowa z serem Feta, papryką i pieczonym kalafiorem

Dieta low gi:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, mix serów, pomidorki koktajlowe, pieczywo
II śniadanie: Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad: Gulasz drobiowy na czerwonym winie z warzywami, kasza gryczana prażona, mizeria na jogurcie naturalnym
Podwieczorek: Komosa ryżowa na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja: Sałatka makaronowa z serem Feta, papryką i pieczonym kalafiorem

Dieta wegetariańska + ryby:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, mix serów, pomidorki koktajlowe, pieczywo
II śniadanie: Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad: Pieczony łosoś na warzywach, kasza pęczak, mizeria na jogurcie naturalnym
Podwieczorek: Kasza manna na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja: Sałatka makaronowa z serem Feta, papryką i pieczonym kalafiorem

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, mix serów, pomidorki koktajlowe, pieczywo
II śniadanie: Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad: Pasztecik z warzywami i kaszą pęczak, mizeria na jogurcie naturalnym
Podwieczorek: Kasza manna na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja: Sałatka makaronowa z serem Feta, papryką i pieczonym kalafiorem

Dieta bez glutenu:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, mix serów, pomidorki koktajlowe, pieczywo b/g
II śniadanie: Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad: Gulasz drobiowy na czerwonym winie z warzywami, kasza gryczana prażona, mizeria na jogurcie naturalnym
Podwieczorek: Komosa ryżowa na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja: Sałatka makaronowa b/g z serem Feta, papryką i pieczonym kalafiorem

Dieta bez laktozy:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, mix serów b/l, pomidorki koktajlowe, pieczywo
II śniadanie: Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad: Gulasz drobiowy na czerwonym winie z warzywami, kasza pęczak, mizeria na jogurcie naturalnym b/l
Podwieczorek: Komosa ryżowa na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja: Sałatka makaronowa z serem Feta b/l, papryką i pieczonym kalafiorem

Dieta bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, mix serów b/l, pomidorki koktajlowe, pieczywo b/g
II śniadanie: Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad: Gulasz drobiowy na czerwonym winie z warzywami, kasza gryczana prażona, mizeria na jogurcie naturalnym b/l
Podwieczorek: Komosa ryżowa na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja: Sałatka makaronowa b/g z serem Feta b/l, papryką i pieczonym kalafiorem

Dieta sport:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, jajo, mix serów, pomidorki koktajlowe, pieczywo
II śniadanie: Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad: Gulasz drobiowy na czerwonym winie z warzywami, kasza pęczak, mizeria na jogurcie naturalnym
Podwieczorek: Komosa ryżowa na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja: Sałatka makaronowa z indykiem, serem Feta, papryką i pieczonym kalafiorem

Dieta sport wegetariańska:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, jajo, mix serów, pomidorki koktajlowe, pieczywo
II śniadanie: Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad: Pasztecik z tofu, warzywami i kaszą pęczak, mizeria na jogurcie naturalnym
Podwieczorek: Komosa ryżowa na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja: Sałatka makaronowa z ciecierzycą, serem Feta, papryką i pieczonym kalafiorem

Dieta wegetariańska bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Pasta z avocado z musztardą Dijon, mix serów b/l, pomidorki koktajlowe, pieczywo b/g
II śniadanie: Kapuśniak z batatami i kminem rzymskim
Obiad: Pasztecik z warzywami i kaszą gryczaną prażoną, mizeria na jogurcie naturalnym b/l
Podwieczorek: Komosa ryżowa na gęsto z pigwą, gruszką, jabłkiem i płatkami migdałów
Kolacja: Sałatka makaronowa b/g z serem Feta b/l, papryką i pieczonym kalafiorem