Niedziela 01.12.2019 (diety)

Dieta standard:
Śniadanie: Łosoś wędzony z sałatką z ogórkiem, kaparami i pieczywem
II śniadanie: Krem warzywny z prażonymi pestkami dyni
Obiad: Szynka wieprzowa w sosie własnym, ziemniaki pieczone, surówka z białej kapusty
Podwieczorek: Brzoskwinie zapiekane z serem Camembert, mix sałat, pomidorki, żurawinowy winegret
Kolacja: Sałatka z kaszą bulgur, pieczonymi warzywami i sosem pomidorowym

Dieta dash:
Śniadanie: Ser Cheddar z sałatką z ogórkiem, kaparami i pieczywem
II śniadanie: Krem warzywny z prażonymi pestkami dyni
Obiad: Filet drobiowy w sosie kurkowym, ziemniaki pieczone, surówka z białej kapusty
Podwieczorek: Brzoskwinie zapiekane z serem Camembert, mix sałat, pomidorki, żurawinowy winegret
Kolacja: Sałatka z kaszą gryczaną niepaloną, pieczonymi warzywami i sosem pomidorowym

Dieta low gi:
Śniadanie: Łosoś wędzony z sałatką z ogórkiem, kaparami i pieczywem
II śniadanie: Krem warzywny z prażonymi pestkami dyni
Obiad: Szynka wieprzowa w sosie własnym, ziemniaki pieczone, surówka z białej kapusty
Podwieczorek: Brzoskwinie zapiekane z serem Camembert, mix sałat, pomidorki, żurawinowy winegret
Kolacja: Sałatka z kaszą gryczaną niepaloną, pieczonymi warzywami i sosem pomidorowym

Dieta bez laktozy:
Śniadanie: Łosoś wędzony z sałatką, kaparami i pieczywem
II śniadanie: Krem warzywny z prażonymi pestkami dyni
Obiad: Szynka wieprzowa w sosie własnym, ziemniaki pieczone, surówka z białej kapusty
Podwieczorek: Brzoskwinie zapiekane z serem Mozzalella b/l, mix sałat, pomidorki, żurawinowy winegret
Kolacja: Sałatka z kaszą bulgur i pieczonymi warzywami

Dieta bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Łosoś wędzony z sałatką, kaparami i pieczywem b/g
II śniadanie: Krem warzywny b/g z prażonymi pestkami dyni
Obiad: Szynka wieprzowa w sosie własnym, ziemniaki pieczone, surówka z białej kapusty
Podwieczorek: Brzoskwinie zapiekane z serem Mozzarella b/l, mix sałat, pomidorki, żurawinowy winegret
Kolacja: Sałatka z kaszą gryczaną niepaloną, pieczonymi warzywami i sosem pomidorowym

Dieta wegetariańska + ryby:
Śniadanie: Łosoś wędzony z sałatką z ogórkiem, kaparami i pieczywem
II śniadanie: Kotleciki z fasolą mung w sosie pietruszkowym, ziemniaki pieczone, surówka z białej kapusty
Obiad: Brzoskwinie zapiekane z serem Camembert, mix sałat, pomidorki, żurawinowy winegret
Podwieczorek: Kotleciki z ciecierzycy na puree z selera z dodatkiem topinamburu
Kolacja: Sałatka z kaszą bulgur, pieczonymi warzywami i sosem pomidorowym

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Sałatka z wędzonym tofu, ogórkiem, kaparami i pieczywem
II śniadanie: Krem warzywny z prażonymi pestkami dyni
Obiad: Kotleciki z fasolą mung w sosie pietruszkowym, ziemniaki pieczone, surówka z białej kapusty
Podwieczorek: Brzoskwinie zapiekane z serem Camembert, mix sałat, pomidorki, żurawinowy winegret
Kolacja: Sałatka z kaszą bulgur, pieczonymi warzywami i sosem pomidorowym

Dieta sport:
Śniadanie: Łosoś wędzony z sałatką z ogórkiem, kaparami, fasola mung i pieczywem
II śniadanie: Krem z białych warzyw z prażonymi pestkami dyni, białe tofu
Obiad: Szynka wieprzowa w sosie własnym, ziemniaki pieczone, surówka z białej kapusty
Podwieczorek: Brzoskwinie zapiekane z serem Camembert, mix sałat, kurczak, pomidorki, żurawinowy winegret
Kolacja: Sałatka z kaszą bulgur, jajkiem gotowanym, pieczonymi warzywami i sosem pomidorowym