Diety menu

Dzisiaj

Dieta standard:
Śniadanie: Frittata z pieczonymi warzywami, pieczywo
II śniadanie: Smoothie gruszkowe z cynamonem
Obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie serowym, ziemniaki pieczone, sałatka ze świeżych warzyw z serem Feta
Podwieczorek: Ryż brązowy z karmelizowanymi jabłkami, marchewką i ananasem, świeża kolendra
Kolacja: Owsianka z grejpfrutem

Dieta standard bez ryb i owoców morza:
Śniadanie: Frittata z pieczonymi warzywami, pieczywo
II śniadanie: Smoothie gruszkowe z cynamonem
Obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie serowym, ziemniaki pieczone, sałatka ze świeżych warzyw z serem Feta
Podwieczorek: Ryż brązowy z karmelizowanymi jabłkami, marchewką i ananasem, świeża kolendra
Kolacja: Owsianka z grejpfrutem

Dieta dash:
Śniadanie: Frittata z pieczonymi warzywami, pieczywo
II śniadanie: Smoothie gruszkowe z cynamonem
Obiad: Polędwiczki drobiowe w sosie serowym, ziemniaki pieczone, sałatka ze świeżych warzyw z serem Feta
Podwieczorek: Ryż brązowy z karmelizowanymi jabłkami, marchewką i ananasem, świeża kolendra
Kolacja: Owsianka z grejpfrutem

Dieta low gi:
Śniadanie: Frittata z pieczonymi warzywami, pieczywo
II śniadanie: Koktajl gruszkowy na jogurcie naturalnym z cynamonem
Obiad: Polędwiczki drobiowe w sosie serowym, ziemniaki pieczone, sałatka ze świeżych warzyw z serem Feta
Podwieczorek: Ryż brązowy z karmelizowanymi jabłkami, marchewką i ananasem, świeża kolendra
Kolacja: Owsianka z grejpfrutem

Dieta bez glutenu:
Śniadanie: Frittata z pieczonymi warzywami, pieczywo b/g
II śniadanie: Smoothie gruszkowe z cynamonem
Obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie serowym, ziemniaki pieczone, sałatka ze świeżych warzyw z serem Feta
Podwieczorek: Ryż brązowy z karmelizowanymi jabłkami, marchewką i ananasem, świeża kolendra
Kolacja: Płatki ryżowe na mleku z grejpfrutem

Dieta bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Frittata z pieczonymi warzywami, pieczywo b/g
II śniadanie: Smoothie gruszkowe z cynamonem
Obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie serowym b/l, ziemniaki piecz., sałatka ze świeżych warzyw z serem Feta
Podwieczorek: Ryż brązowy z karmelizowanymi jabłkami, marchewką i ananasem, świeża kolendra
Kolacja: Płatki ryżowe na mleku z grejpfrutem

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Frittata z pieczonymi warzywami, pieczywo
II śniadanie: Smoothie gruszkowe z cynamonem
Obiad: Pulpeciki grzybowe z soczewicą i sosem paprykowym, ziemniaki pieczone, sałatka
Podwieczorek: Ryż brązowy z karmelizowanymi jabłkami, marchewką i ananasem, świeża kolendra
Kolacja: Owsianka z grejpfrutem

Dieta wegetariańska + ryby:
Śniadanie: Frittata z pieczonymi warzywami, pieczywo
II śniadanie: Smoothie gruszkowe z cynamonem
Obiad: Pulpeciki rybne z sosem paprykowym, ziemniaki pieczone, sałatka ze świeżych warzyw z serem Feta
Podwieczorek: Ryż brązowy z karmelizowanymi jabłkami, marchewką i ananasem, świeża kolendra
Kolacja: Owsianka z grejpfrutem

Dieta SPORT:
Śniadanie: Frittata z pieczonymi warzywami, pieczywo
II śniadanie: Koktajl gruszkowy z cynamonem
Obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie serowym, ziemniaki pieczone, sałatka ze świeżych warzyw z serem Feta
Podwieczorek: Ryż brązowy z kurczakiem, karmelizowanymi jabłkami, marchewką i ananasem, kolendra
Kolacja: Owsianka z grejpfrutem, twarożek malinowy

Dieta wegetariańska bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Frittata z pieczonymi warzywami, pieczywo b/g
II śniadanie: Smoothie gruszkowe z cynamonem
Obiad: Pulpeciki grzybowe z soczewicą i sosem paprykowym, ziemniaki pieczone, sałatka b/l
Podwieczorek: Ryż brązowy z karmelizowanymi jabłkami, marchewką i ananasem, świeża kolendra
Kolacja: Płatki ryżowe na mleku b/l z grejpfrutem


Niedziela 19.01.2020 (diety)

Dieta standard:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z kolorową papryką, pieczywo
II śniadanie: Krem kukurydziany
Obiad: Wieloziarnista tortilla z kurczakiem, avocado i warzywami, sos musztardowo – miodowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny z wiśniami, suszoną żurawiną i mixem otrębów
Kolacja: Sałatka z makaronu razowego z kukurydzą, pieczonym porem, prażonym słonecznikiem i burakiem

Dieta standard bez ryb i owoców morza:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z kolorową papryką, pieczywo
II śniadanie: Krem kukurydziany
Obiad: Wieloziarnista tortilla z kurczakiem, avocado i warzywami, sos musztardowo – miodowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny z wiśniami, suszoną żurawiną i mixem otrębów
Kolacja: Sałatka z makaronu razowego z kukurydzą, pieczonym porem, prażonym słonecznikiem i burakiem

Dieta dash:
Śniadanie: Rollsy z sera żółtego z kolorową papryką, pieczywo
II śniadanie: Krem kukurydziany (kukurydza mrożona)
Obiad: Wieloziarnista tortilla z kurczakiem, avocado i warzywami, sos musztardowo – miodowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny z wiśniami, suszoną żurawiną i mixem otrębów
Kolacja: Sałatka z makaronu razowego z kukurydzą, pieczonym porem, prażonym słonecznikiem i burakiem

Dieta low gi:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z kolorową papryką, pieczywo
II śniadanie: Krem kukurydziany (kukurydza mrożona)
Obiad: Wieloziarnista tortilla z kurczakiem, avocado i warzywami, sos musztardowo – miodowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny z wiśniami i mixem otrębów
Kolacja: Sałatka z makaronu razowego z kukurydzą, pieczonym porem, prażonym słonecznikiem i burakiem

Dieta bez glutenu:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z kolorową papryką, pieczywo b/g
II śniadanie: Krem kukurydziany b/g
Obiad: Bezglutenowa tortilla z kurczakiem, avocado i warzywami, sos musztardowo – miodowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny z wiśniami, suszoną żurawiną i mixem otrębów b/g
Kolacja: Sałatka z makaronu b/g z kukurydzą, pieczonym porem, prażonym słonecznikiem i burakiem

Dieta bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z kolorową papryką, pieczywo b/g
II śniadanie: Krem kukurydziany b/g b/l
Obiad: Bezglutenowa tortilla z kurczakiem, avocado i warzywami, sos musztardowo – miodowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny b/l z wiśniami, suszoną żurawiną i mixem otrębów b/g
Kolacja: Sałatka z makaronu b/g z kukurydzą, pieczonym porem, prażonym słonecznikiem i burakiem

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Rollsy z sera żółtego z kolorową papryką, pieczywo
II śniadanie: Krem kukurydziany
Obiad: Wieloziarnista tortilla z tofu, avocado i warzywami, sos musztardowo – miodowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny z wiśniami, suszoną żurawiną i mixem otrębów
Kolacja: Sałatka z makaronu razowego z kukurydzą, pieczonym porem, prażonym słonecznikiem i burakiem

Dieta wegetariańska bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Rollsy z sera żółtego b/l z kolorową papryką, pieczywo
II śniadanie: Krem kukurydziany b/l b/g
Obiad: Bezglutenowa tortilla z tofu, avocado i warzywami, sos musztardowo – miodowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny b/l z wiśniami, suszoną żurawiną i mixem otrębów b/g
Kolacja: Sałatka z makaronu b/g z kukurydzą, pieczonym porem, prażonym słonecznikiem i burakiem

Dieta wegetariańska + ryby:
Śniadanie: Rollsy z wędzonego łososia z kolorową papryką, pieczywo
II śniadanie: Krem kukurydziany
Obiad: Wieloziarnista tortilla z tofu, avocado i warzywami, sos musztardowo – miodowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny z wiśniami, suszoną żurawiną i mixem otrębów
Kolacja: Sałatka z makaronu razowego z kukurydzą, pieczonym porem, prażonym słonecznikiem i burakiem

Dieta SPORT:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z kolorową papryką, jajo, pieczywo
II śniadanie: Krem kukurydziany z tofu
Obiad: Wieloziarnista tortilla z kurczakiem, avocado i warzywami, sos musztardowo – miodowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny z wiśniami, suszoną żurawiną i mixem otrębów
Kolacja: Sałatka z makaronu razowego z wieprzowiną, kukurydzą, pieczonym porem, prażonym słonecznikiem i burakiem