Diety menu

Dzisiaj

Dieta standard:
Śniadanie: Jajko sadzone, pomidor, rukola, pieczywo
II śniadanie: Koktajl wiśniowy na maślance
Obiad: Pierś z indyka z migdałami, biała kasza gryczana, kapusta biała z pomidorem
Podwieczorek: Barszcz czerwony z pasztecikiem pieczarkowym
Kolacja: Grillowane krewetki na sałacie, pomidor koktajlowy, papryka zielona, oliwa czosnkowa, pieczywo

Dieta standard bez ryb i owoców morza:
Śniadanie: Jajko sadzone, pomidor, rukola, pieczywo
II śniadanie: Koktajl wiśniowy na maślance
Obiad: Pierś z indyka z migdałami, biała kasza gryczana, kapusta biała z pomidorem
Podwieczorek: Barszcz czerwony z pasztecikiem pieczarkowym
Kolacja: Grillowana pierś z kurczaka na sałacie, pomidor koktajlowy, papryka zielona, oliwa czosnkowa, pieczywo

Dieta low ig:
Śniadanie: Jajko sadzone, pomidor, rukola, pieczywo
II śniadanie: Koktajl wiśniowy na maślance
Obiad: Pierś z indyka z migdałami, biała kasza gryczana, kapusta biała z pomidorem
Podwieczorek: Barszcz czerwony z pasztecikiem pieczarkowym
Kolacja: Grillowane krewetki na sałacie, pomidor koktajlowy, papryka zielona, oliwa czosnkowa, pieczywo

Dieta sport:
Śniadanie: Jajko sadzone, pomidor, rukola, pieczywo
II śniadanie: Koktajl wiśniowy na jogurcie
Obiad: Pierś z indyka z migdałami, biała kasza gryczana, kapusta biała z pomidorem
Podwieczorek: Barszcz czerwony z pasztecikiem pieczarkowym i grillowanym kurczakiem
Kolacja: Grillowane krewetki na sałacie, pomidor koktajlowy, papryka zielona, oliwa czosnkowa, pieczywo

Dieta bez glutenu:
Śniadanie: Jajko sadzone, pomidor, rukola, pieczywo b/g
II śniadanie: Koktajl wiśniowy na maślance
Obiad: Pierś z indyka z migdałami, biała kasza gryczana, kapusta biała z pomidorem
Podwieczorek: Barszcz czerwony z pasztecikiem pieczarkowym b/g
Kolacja: Grillowane krewetki na sałacie, pomidor koktajlowy, papryka zielona, oliwa czosnkowa, pieczywo b/g

Dieta bez glutenu i laktozy:
Śniadanie: Jajko sadzone, pomidor, rukola, pieczywo b/g
II śniadanie: Koktajl wiśniowy na mleku b/l
Obiad: Pierś z indyka z migdałami, biała kasza gryczana, kapusta biała z pomidorem
Podwieczorek: Barszcz czerwony z pasztecikiem pieczarkowym b/g
Kolacja: Grillowane krewetki na sałacie, pomidor koktajlowy, papryka zielona, oliwa czosnkowa, pieczywo b/g

Dieta wegetariańska + ryby:
Śniadanie: Jajko sadzone, pomidor, rukola, pieczywo
II śniadanie: Koktajl wiśniowy na maślance
Obiad: Pieczony filet z tilapii z migdałami, biała kasza gryczana, kapusta biała z pomidorem
Podwieczorek: Barszcz czerwony z pasztecikiem pieczarkowym
Kolacja: Grillowane krewetki na sałacie, pomidor koktajlowy, papryka zielona, oliwa czosnkowa, pieczywo

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Jajko sadzone, pomidor, rukola, pieczywo
II śniadanie: Koktajl wiśniowy na maślance
Obiad: Burger z bakłażana z migdałami, biała kasza gryczana, kapusta biała z pomidorem
Podwieczorek: Barszcz czerwony z pasztecikiem pieczarkowym
Kolacja: Grillowane tofu na sałacie, pomidor koktajlowy, papryka zielona, oliwa czosnkowa, pieczywo


Niedziela 25.08.2019 (diety)

Dieta standard:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z twarożkiem czosnkowym, mix sałat z warzywami, pieczywo
II śniadanie: Letnia zupa z kalarepą i makaronem ryżowym
Obiad: Knedle bezglutenowe ze śliwkami i słodką śmietanką
Podwieczorek: Sałatka z arbuzem i serem kozim, pieczywo
Kolacja: Ryż zapiekany z brzoskwiniami, dressing jogurtowy z miętą i skórką limonki

Dieta standard bez ryb i owoców morza:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z twarożkiem czosnkowym, mix sałat z warzywami, pieczywo
II śniadanie: Letnia zupa z kalarepą i makaronem ryżowym
Obiad: Knedle bezglutenowe ze śliwkami i słodką śmietanką
Podwieczorek: Sałatka z arbuzem i serem kozim, pieczywo
Kolacja: Ryż zapiekany z brzoskwiniami, dressing jogurtowy z miętą i skórką limonki

Dieta low ig:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z twarożkiem czosnkowym, mix sałat z warzywami, pieczywo
II śniadanie: Letnia zupa z kalarepą i makaronem ryżowym
Obiad: Knedle bezglutenowe ze śliwkami i słodką śmietanką
Podwieczorek: Sałatka z grejpfrutem i serem kozim, pieczywo
Kolacja: Ryż zapiekany z brzoskwiniami, dressing jogurtowy z miętą i skórką limonki

Dieta bez glutenu:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z twarożkiem czosnkowym, mix sałat z warzywami, pieczywo b/g
II śniadanie: Letnia zupa z kalarepą i makaronem ryżowym
Obiad: Knedle bezglutenowe ze śliwkami i słodką śmietanką
Podwieczorek: Sałatka z arbuzem i serem kozim, pieczywo b/g
Kolacja: Ryż zapiekany z brzoskwiniami, dressing jogurtowy z miętą i skórką limonki

Dieta bez glutenu i laktozy:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z twarożkiem czosnkowym b/l, mix sałat z warzywami, pieczywo b/g
II śniadanie: Letnia zupa z kalarepą i makaronem ryżowym
Obiad: Knedle bezglutenowe ze śliwkami i słodką śmietanką b/l
Podwieczorek: Sałatka z arbuzem i serem b/l, pieczywo b/g
Kolacja: Ryż zapiekany z brzoskwiniami, dressing jogurtowy b/l z miętą i skórką limonki

Dieta wegetariańska + ryby:
Śniadanie: Rollsy z wędzonego łososia z twarożkiem czosnkowym, mix sałat z warzywami, pieczywo
II śniadanie: Letnia zupa z kalarepą i makaronem ryżowym
Obiad: Knedle bezglutenowe ze śliwkami i słodką śmietanką
Podwieczorek: Sałatka z arbuzem i serem kozim, pieczywo
Kolacja: Ryż zapiekany z brzoskwiniami, dressing jogurtowy z miętą i skórką limonki

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Rollsy z sera Mimolette z twarożkiem czosnkowym, mix sałat z warzywami, pieczywo
II śniadanie: Letnia zupa z kalarepą i makaronem ryżowym
Obiad: Knedle bezglutenowe ze śliwkami i słodką śmietanką
Podwieczorek: Sałatka z arbuzem i serem kozim, pieczywo
Kolacja: Ryż zapiekany z brzoskwiniami, dressing jogurtowy z miętą i skórką limonki

Dieta sport:
Śniadanie: Rollsy z szynki dojrzewającej z twarożkiem czosnkowym, mix sałat z warzywami, pieczywo
II śniadanie: Letnia zupa z kalarepą, makaronem ryżowym i ciecierzycą
Obiad: Polędwiczka wieprzowa z pieca, kasza bulgur, brokuły gotowane
Podwieczorek: Sałatka z arbuzem, serem kozim i kurczakiem pieczywo
Kolacja: Ryż zapiekany z brzoskwiniami i avocado, dressing jogurtowy z miętą i skórką limonki