Diety menu

Dzisiaj

Dieta standard:
Śniadanie: Pasta jajeczna z fenkułem, sałata, pieczywo
II śniadanie: Pieczony stek z dyni i batatów, panierowany w płatkach owsianych, podany na mixie sałat z warzywami, balsamico
Obiad: Kotleciki rybne w sosie winnym, paluchy ziemniaczane, sałata z rzodkiewką, papryką i ogórkiem
Podwieczorek: Sałatka z kaszy kus kus z selerem naciowym, kukurydzą i czarnymi oliwkami
Kolacja: Naleśniki pełnoziarniste z kiwi, bananem i niebieskim makiem

Dieta dash:
Śniadanie: Pasta jajeczna z fenkułem, sałata, pieczywo
II śniadanie: Pieczony stek z dyni i batatów, panierowany w płatkach owsianych, podany na mixie sałat z warzywami, balsamico
Obiad: Kotleciki rybne w sosie winnym, paluchy ziemniaczane, sałata z rzodkiewką, papryką i ogórkiem
Podwieczorek: Sałatka z kaszy kus kus z selerem naciowym, kukurydzą i czarnymi oliwkami
Kolacja: Naleśniki pełnoziarniste z kiwi, bananem i niebieskim makiem

Dieta sport:
Śniadanie: Pasta jajeczna z fenkułem, sałata, pieczywo
II śniadanie: Pieczony stek z dyni i batatów, panierowany w płatkach owsianych, podany na mixie sałat z warzywami i fasolą, balsamico
Obiad: Kotleciki rybne w sosie winnym, paluchy ziemniaczane, sałata z rzodkiewką, papryką i ogórkiem
Podwieczorek: Sałatka z kaszy kus kus z kurczakiem, selerem naciowym, kukurydzą i czarnymi oliwkami
Kolacja: Naleśniki pełnoziarniste z kiwi, bananem, twarożkiem i niebieskim makiem

Dieta bez glutenu:
Śniadanie: Pasta jajeczna z fenkułem, sałata, pieczywo b/g
II śniadanie: Pieczony stek z dyni i batatów, panierowany w płatkach jaglanych, podany na mixie sałat z warzywami, balsamico
Obiad: Kotleciki rybne w sosie winnym, ziemniaki got., sałata z rzodkiewką, papryką i ogórkiem
Podwieczorek: Sałatka z kaszy gryczanej z selerem naciowym, kukurydzą i czarnymi oliwkami
Kolacja: Naleśniki b/g z kiwi, bananem i niebieskim makiem

Dieta bez laktozy:
Śniadanie: Pasta jajeczna z fenkułem, sałata, pieczywo
II śniadanie: Pieczony stek z dyni i batatów, panierowany w płatkach owsianych, podany na mixie sałat z warzywami, balsamico
Obiad: Kotleciki rybne w sosie winnym, paluchy ziemniaczane, sałata z rzodkiewką, papryką i ogórkiem
Podwieczorek: Sałatka z kaszy kus kus z selerem naciowym, kukurydzą i czarnymi oliwkami
Kolacja: Naleśniki pełnoziarniste b/l z kiwi, bananem i niebieskim makiem

Dieta bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Pasta jajeczna z fenkułem, sałata, pieczywo b/g
II śniadanie: Pieczony stek z dyni i batatów, panierowany w płatkach jaglanych, podany na mixie sałat z warzywami, balsamico
Obiad: Kotleciki rybne w sosie winnym, ziemniaki gotowane, sałata z rzodkiewką, papryką i ogórkiem
Podwieczorek: Sałatka z kaszy gryczanej z selerem naciowym, kukurydzą i czarnymi oliwkami
Kolacja: Naleśniki b/g b/l z kiwi, bananem i niebieskim makiem

Dieta low ig:
Śniadanie: Pasta jajeczna z fenkułem, sałata, pieczywo
II śniadanie: Pieczony stek z dyni i batatów, panierowany w płatkach owsianych, podany na mixie sałat z warzywami, balsamico
Obiad: Kotleciki rybne w sosie winnym, ziemniaki gotowane, sałata z rzodkiewką, papryką i ogórkiem
Podwieczorek: Sałatka z kaszy gryczanej z selerem naciowym, kukurydzą i czarnymi oliwkami
Kolacja: Naleśniki pełnoziarniste z kiwi, bananem i niebieskim makiem

Dieta wegetariańska + ryba:
Śniadanie: Pasta jajeczna z fenkułem, sałata, pieczywo
II śniadanie: Pieczony stek z dyni i batatów, panierowany w płatkach owsianych, podany na mixie sałat z warzywami, balsamico
Obiad: Kotleciki rybne w sosie winnym, paluchy ziemniaczane, sałata z rzodkiewką, papryką i ogórkiem
Podwieczorek: Sałatka z kaszy kus kus z selerem naciowym, kukurydzą i czarnymi oliwkami
Kolacja: Naleśniki pełnoziarniste z kiwi, bananem i niebieskim makiem

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Pasta jajeczna z fenkułem, sałata, pieczywo
II śniadanie: Pieczony stek z dyni i batatów, panierowany w płatkach owsianych, podany na mixie sałat z warzywami, balsamico
Obiad: Kotleciki warzywne w sosie sojowym, paluchy ziemniaczane, sałata z rzodkiewką, papryką i ogórkiem
Podwieczorek: Sałatka z kaszy kus kus z selerem naciowym, kukurydzą i czarnymi oliwkami
Kolacja: Naleśniki pełnoziarniste z kiwi, bananem i niebieskim makiem