Diety menu

Dzisiaj

Dieta standard:
Śniadanie: Pasta z bobu, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo
II śniadanie: Sałatka z serem Camembert, chipsami z buraka i prażonymi migdałami, musztardowy winegret, bagietka
Obiad: Tagliatelle z Chorizo i sosem pomidorowym, Parmezan, bazylia
Podwieczorek: Smoothie ze szpinaku, roszponki i pietruszki
Kolacja: Jaglanka z karmelizowanymi brzoskwiniami i filetami grejpfruta

Dieta standard bez ryb i owoców morza:
Śniadanie: Pasta z bobu, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo
II śniadanie: Sałatka z serem Camembert, chipsami z buraka i prażonymi migdałami, musztardowy winegret, bagietka
Obiad: Tagliatelle z Chorizo i sosem pomidorowym, Parmezan, bazylia
Podwieczorek: Smoothie ze szpinaku, roszponki i pietruszki
Kolacja: Jaglanka z karmelizowanymi brzoskwiniami i filetami grejpfruta

Dieta dash:
Śniadanie: Pasta z bobu, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo
II śniadanie: Sałatka z serem Camembert, chipsami z selera i prażonymi migdałami, musztardowy winegret, bagietka
Obiad: Tagliatelle z Chorizo i sosem pomidorowym, Parmezan, bazylia
Podwieczorek: Smoothie ze szpinaku, roszponki i pietruszki
Kolacja: Jaglanka z karmelizowanymi brzoskwiniami i filetami grejpfruta

Dieta sport:
Śniadanie: Pasta z bobu, jajko sadzone, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo
II śniadanie: Sałatka z kurczakiem, serem Camembert, chipsami z buraka i prażonymi migdałami, musztardowy winegret, bagietka
Obiad: Tagliatelle z indykiem i sosem pomidorowym, Parmezan, bazylia
Podwieczorek: Smoothie ze szpinaku, roszponki i pietruszki, twarożek z suszonymi owocami
Kolacja: Jaglanka na jogurcie naturalnym z karmelizowanymi brzoskwiniami i filetami grejpfruta

Dieta low ig:
Śniadanie: Pasta z bobu, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo
II śniadanie: Sałatka z serem Camembert, chipsami z selera i prażonymi migdałami, musztardowy winegret, bagietka
Obiad: Tagliatelle z Chorizo i sosem pomidorowym, Parmezan, bazylia
Podwieczorek: Sałatka owocowa
Kolacja: Gryczanka z karmelizowanymi brzoskwiniami i filetami grejpfruta

Dieta bez glutenu:
Śniadanie: Pasta z bobu, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo b/g
II śniadanie: Sałatka z serem Camembert, chipsami z buraka i prażonymi migdałami, musztardowy winegret, bagietka b/g
Obiad: Spaghetti bezglutenowe z Chorizo i sosem pomidorowym, Parmezan, bazylia
Podwieczorek: Smoothie ze szpinaku, roszponki i pietruszki
Kolacja: Jaglanka z karmelizowanymi brzoskwiniami i filetami grejpfruta

Dieta bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Pasta z bobu, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo b/g
II śniadanie: Sałatka z serem b/l, chipsami z buraka i prażonymi migdałami, musztardowy winegret, bagietka b/g
Obiad: Spaghetti bezglutenowe z Chorizo i sosem pomidorowym, ser b/l, bazylia
Podwieczorek: Smoothie ze szpinaku, roszponki i pietruszki
Kolacja: Jaglanka na mleku b/l z karmelizowanymi brzoskwiniami i filetami grejpfruta

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Pasta z bobu, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo
II śniadanie: Sałatka z serem Camembert, chipsami z buraka i prażonymi migdałami, musztardowy winegret, bagietka
Obiad: Tagliatelle z brokułem i sosem pomidorowym, Parmezan, bazylia
Podwieczorek: Smoothie ze szpinaku, roszponki i pietruszki
Kolacja: Jaglanka z karmelizowanymi brzoskwiniami i filetami grejpfruta

Dieta wegetariańska + ryby:
Śniadanie: Pasta z bobu, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo
II śniadanie: Sałatka z serem Camembert, chipsami z buraka i prażonymi migdałami, musztardowy winegret, bagietka
Obiad: Tagliatelle z łososiem i sosem pomidorowym, Parmezan, bazylia
Podwieczorek: Smoothie ze szpinaku, roszponki i pietruszki
Kolacja: Jaglanka z karmelizowanymi brzoskwiniami i filetami grejpfruta